Friday, December 25, 2009

betul ke??

arini aku dpt 1 link dri ciput..link blog org ah..akupun cm boring er bkk laa blog tuh..blog "free our mind>>rise of islam..kuar sal cite pope benedict..bce jelaa mst mnarik kalau ciput shre ni..bce n bce n aku semakin cuak n takut..
betul ke yg ilmu yg ade di dunia ini adlah acuan org2 gereja??
betul ke yg yahudi memg dh rncg dri awl utuk merosakkn umt islm dgn ekonomi berasaskn riba??
betul ke yg yahudi yg sengaja wt graduation pkai jubh utk jdkn umt islam sme ngn diorg??
betul ke aku percaya yg imam mahdi akn turun tu adalah kepercayaan puak syiah?
aaaaa aku semakin gile laa weii....
pening....pening...pening...pening...
sape nk tlg aku jwb persoaln yg bermain-main dlm pkirn aku nih??
mne org yg nk tlg jwb nih??
tolong aku ya allah!!!
ampunkan dosa ku ya allah!!

No comments: