Saturday, January 9, 2010

bongok+malu+segan

aku ase cm nk sepak kepala aku arini...memg aku ni memalukn diri sendiri jeee....x pnh lg aku malu cm ni...bongok!!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

apa yg aku bt arini???apasal laa aku bendiq sgt arini??apasal laa aku cm bongok sgt arini??aaaaaaa serabot!!

blogger-emoticon.blogspot.com

aku dtg lmbt+lecture dh start+tmpt dh pnuh+bdk laki dh dtg awl dri aku+aku x pkai spek+aku x nmpak+mata aku jd sepet nk cri kusi+doc kutuk aku+1 kelas gelak!!!
tau x 1 kelas gelak kt aku arini!!!!!!di sebbkn aku x nmpk!!!aaaaaa aku x mntak dilahirkn rabun cm ni...
blogger-emoticon.blogspot.com
adoii sumpah ar pasni aku akn pakai pek 24/7 bru laa org x gelak kt aku kan..tul kan?tul kan??
pasni aku xkn rbun lg...spek akan peneman tdo+mkan+on9...sumpah siyes aku xkn memalukn diriku sndiri lg.....

Ya Allah ni bru perasaan malu dengan manusia...
aku dh ase truk sgt..sgt la malu..ase nk sepak n hantuk kepala kt dinding jee....*dush...dussh*
malu dgn MU lagi la x trtnggung!! ampuni dosaku ya allah...

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: