Tuesday, January 19, 2010

aku rindu

perasaan ni mncul kembli setelah brkurun die x mncul..perasaan yg wt aku ase seram sjuk, mndi x bsh, mkn x kenyang, tdo x lena..perasaan ni amt laa mnyiksa diri aku laa...
takut..gerun..risau..
blogger-emoticon.blogspot.com
first tyme aku xzam brjauhn ngn umi abh..sblmni kalau nk xzam mst aku akn tkt2 umi laa yg akn tngkn aku..umi akn bt aku ase yakin nk jwb xzam..umi wt aku teng tyme aku stress nk xzam tuu..mlm2 mse aku study umi akn msk blik n gsok blakng aku..umi alirkn smgt utuk aku study ngn elok..pg2 nk xzam umi akn antr aku n sln yg aku akn tnye umi brjuta kali "umi,adik ni blh wat ke dok ni??umi ase adik leh wt dok??"umi mest akn bg jwpn yg sme "adik xsoh rusing laa mst leh wt eh..kea adik study doh xkn xleh jwb kan.."
~jwpn umi yg bg seribu keyakinan utuk aku~
blogger-emoticon.blogspot.com

skang....sume tuh dh xde...aku hnye leh dgr suara umi dri jauh je..dh xde umi nk gsok2 blakng aku mse aku tgh study..dh xde umi nk antr aku pg2 mse xzam.....dh xde umi nk ntar aku g xzam siap aku kene jln kaki sndri ag..sumenyee aku kene uruskn sndri..aishhh btul laa nk ajr aku suh berdikari nih..pdn muka aku gak kan dlu sume bnde kne ade umi skang nah amik laa ko umi jauh beribu2 batu ko uruskn laa sndri..
blogger-emoticon.blogspot.com

kt sni hnye laa ade ALLAH n kwn2 aku je..ade ahli beit humaira yg sntiasa brsme aku wlau sush atau sng..mekaseh ek kwn2..korg laa keluarga aku kt sni..korg laa jgk yg jd umi aku kt sni tmpt utuk manje2..mekaseh sgt2!!
blogger-emoticon.blogspot.com

p/s:doakn kejayaan aku dlm mid year xzam ni..gud luck sume kt kwn2 yg xzam skali ngn aku...buat sehabis baik ek!!chaiyok!!chaiyok!!
blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

Naqiyan Anis said...

saba je yep mek...
kuatksn je smgt tu
kak long kite kn ramai
hehe..gudluck!!!

*ko byk da study kot.dun worry ah ;D

NaZ!Ra HaN!M said...

alaa aku study pun cm ingt x ingt je laa...ase cm ingtn mkin lemh ah..adakah sbb mkn kuku wei??

ayshf said...

woh, klu mg tkut... ak seribu kali debor ahh... mg hk byk study kbo g2, ak hk x study nie gne laa... papepn, kuatkn smgt berjge tgh2 mlm, bese la 2 bunyi sket2

NaZ!Ra HaN!M said...

hahaha mg nih xsoh duk sbt2 laa bnde bunyik2 tuh..wt aku tkt jee nk stay up male2..mg xpo laa sedak tdo aku ni hok sush nk tdo kalau tkt gak

SADIS said...

bittaufiq!