Sunday, February 28, 2010

manja vs matang



mlmni aku terkapai2 keseorangan..menangis sendirian..meraung tanpa mengeluarkan suara..ati aku menangis tp xde org utuk aku brkongsi..sedih kan bila keseorangan ni..tapi aku kuatkan ati jgk.wlaupun xde teman utuk brkongsi tapi aku ade ALLAH untuk mndgr rintihan hati aku..terima kasih ya allah...

ya allah tenangkan hati aku..matangkan diri aku..
takkan umo dh 19 aku nk ngs2 lagi...
ye memang aku MANJA
manja bukan pnyebab utk aku mnjdi lemah kan
aku akan cuba utk mnjadi matang tp kematangan memerlukan masa kan..
xpe nazira hanim sbr menunggu dirinya utuk mnjdi matang..
aku sedang mencubaa..terus mencuba dan mencuba untuk mnjadi MATANG


p/s : nazira hanim memilih untuk menjadi matang...

5 comments:

SADIS said...
This comment has been removed by the author.
atisouless said...

alala....cutenye kembo aku nih..hoho..
btw, moga hasrat ko nak jd mtg tuh tercapai....
n, tak semestinye y manja tuh tak mtg...=)

W M Najib said...

nangis tak semstinya tak matang.
nak jadi matang, rajin bergaul dgn kawan kawan yang matang yakni seniors.
:)

NaZ!Ra HaN!M said...

emm tengs najib..ok2 nt aku try bek2 ngn snior2 ni..mncntohi mrk yg sgt matang tu...

NaZ!Ra HaN!M said...
This comment has been removed by the author.