Tuesday, March 30, 2010

tak adil:(

aku ni kalau orang tak berlaku adil memang aku sangatlah cepat nak naik angin dan mula laa kepala aku terasa nak berasap dan terasa nak makan je orang yang buat ketidakadilan tuh..
aku bila tak puas hati mesti er rase nak hantuk kepala orang tuh kuat2 kt dinding ataupun bungkus2 dia dalam kotak pastu lempar die dlm laut..dengan buat macam tu baru aku rasa puas hati kan.

pastu mesti dalam ati dengan bangganya aku berkata-kata
"wuhh padan muka dia..tu laa sape suruh tak berlaku adil kat aku"

tengok betapa marahnyaa aku bila orang tak berlaku adil.tapi pernah tak aku fikir sebelum aku pun berlaku tak adil...terutamanya pada bakal suami aku..aku dengan mudahnya suka kat orang ni puji orang tu hensem laa,kacak laaa...macam laa orang yang aku puji tu akan jadi suami aku..eee tak adilkan aku kat si dia selama ini..haa sepatutnya akupun patut dicampak ke laut jugak laa dah aku tak adil kan..aishhh sayang diri kot takkan ar nk lempar diri sdri kan..

nasihat dan ingatan kepada diri aku berlaku adil lah kita semua..kita mesti tak nak bakal suami korang dah pernah suka dan terjatuh hati kat perempuan lain..bersihkan hati masing-masing dari segala perasaan suka dan cinta kepada orang yang bukan sepatutnya..insyaallah akan dapat yang terbaik jugak nanti..

"lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik,dan semestinya lelaki yang hampeh untuk perempuan yang ntah pape jugak"




pssstttt....boleh ke aku wat ni wei???

9 comments:

Mrs Salju Kasih said...

nice post..

u cn...
ttp mte haty..
hahah..

NaZ!Ra HaN!M said...

hehe ye2 akan ku ttp mata hati ni smpai laa yg sbnar2 layak mncul..huahua menggedik mlm2 ni..

Naqiyan Anis said...

masya Allah. anak didik aku!! ni la hanim yang aku nanti2kan...!! wakakaka :D

IKHTILAT SIFAR babe....ngeee~

NaZ!Ra HaN!M said...

haha amacam?smkin hbt kan anak didik ko nih..mekaseh laa atas didikn ustzah tu saya tlh brubh..huahua

-hazen said...

pergh.

kalau suka jugak cane?

NaZ!Ra HaN!M said...

kalau suke gak setia laa pade die n bila mase dh sesuai blh laa try2 msuk merisik..kalau kne reject kire xde jdoh ar n mgkin ade yg lg bek sdg mnunggu..sape tau kan..

azam farhan said...

kesian bakal laki kau kan naz~ hahaha~

NaZ!Ra HaN!M said...

haahha ye ar..ksian die..malang btul jd suami aku..haha

fathiyyah said...

:)