Friday, December 18, 2009

umi~

ape nk jd ngn aku ni..knp syaitan asyik membisikkn kt ati aku ni pkir sal umi n tkut utk menerima takdir dari MU ya ALLAH...kalau aku pkir mgkn umi akn pergi mse aku kt mesir nih mst aku ase tkt sgt2..setan memg sgaja nk bolak balikkn ati aku..aku septtnye xleh pkir cm 2 tp sbb setan durjana mgngu ketenangan fkirn aku..aishhh nyah ko dri pikiran aku..serbot tul laa ko....blogger-emoticon.blogspot.com

alhamdullillah lps brak2 ngn cah utuk sesi luahan perasaan aku smkin tenang..

thnkss cahhhblogger-emoticon.blogspot.comni adik syg cah ni...lap u cah!!!

ni antara nasihat cah utuk aku~
ingt allah bnyk2 n sbr dgn ujian allah..allah ade rncgn tersendiri mgapa die antr kite blaja jauh2 neh...
pastu kene sibukkn diri utuk lupakan perasaan rndu tuh..sooo nazira ko kene sibukkn diri dgn study..xzam dh x lme..tlg ah study weii....
then aku kene lawan perasaan tu..aku adalah pmilik bdn nazira hanim soo aku laa yg kene control perasaan aku tuh..lgpun xde gune pun aku duk sdh2 bkn leh blik mlysia kalau aku sedh kan..sooo the best way wt x caro jah!!

Remember nazira hanim binti mokhtar anak kepada cikgu jenab adlah sebaik-baik kejadian...soooo die mesti kuat n tabah...lawan sume bisikn2 bongok tuh..yeah!!!lawan habis-habisan!!
NAZIRA U CAN DO IT!!blogger-emoticon.blogspot.com

Ya ALLAH kau pnjangkanlah umo umi n abah supya mereka dpt tgk aku mnjadi seorang doktor yg brjaya dlm mse 6 thun stgh lg....

Ya ALLAH berilaa pluang kepadaku utuk aku berbkti kepda umi ngn abah..bg laa aku pluang utk mnjga mereka n merwat mereka dgn ilmu yg aku dpt sbg seorg doktor..ko kuatkn laa umi ngn abh.bg laa kesihatn yg bek kepada mereka...
~amin ya rabbal alamin~
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: