Wednesday, January 20, 2010

lemahkah aku??

penat..sangat penat...teramat penat...amat sekali penat....

blogger-emoticon.blogspot.com

aku dh penat mgadap buku anatomy nih...
cepatlah berakhir penyiksaan ni..aku x tahan sgt dh ni
tgk buku anat ni ase cm nk trmuntah dh..
ni bru mid year x tau laa final xzam nt cmne..
agaknyee termuntah hijau aku nt mghfal anatomy nih..

blogger-emoticon.blogspot.com

nape ek aku sgtlaa x mint ngn anat..
learn by heart???
x ase pun aku ade hati ngn anat ni
x pernh aku jtuh hati ngn anat
x mgkin aku akn jtuh hati

blogger-emoticon.blogspot.com

org ckp kalau dh x suke memg smpy bile pun x suke
tp cmne lak ngn org ckp x knl maka x cinta
adakah aku blum mengenalinye dgn btul2 mendalam??
adakah aku sekadar menghafal tnpa mengenalinya??

blogger-emoticon.blogspot.com

tlg aku ya allah dlm menghayati ilmu MU..
permudahkan laa aku untuk menghafal smua fakta tuh
kuatkn ingtan aku ya allah!!

No comments: