Thursday, May 13, 2010

HUSSEIN, awak membahagiakan saya

bahagia
 
seronok

gembira

mengapakah??kenapakah??

saya sangat2 gembira arini sbb saya buat bnde yg sye gile2 suke

ape aktiviti saya arini agaknyee ye??
lps abis lecture histo sye  menapak dengan bergaya menggunakan kaki comel ni ke hussein..arini berbunga-bunga ati sye sbb sye nk shopping barang untuk orang malaysia..weeeeee~~
wah...wahh nazirahanim gedik membahasakn diri saya. tukar-tukar x sesuai...

ni hamek ko list manusia bertuah yang aku WAJIB beli barang untuk diorang..mereka orang-orang penting yang aku belum dptkn brg utk diorg..
  1. abah
  2. abe
  3. kak lin
  4. amad
  5. alawiyah
  6. geng ge
  7. farah
  8. kak dah
  9. kak milin
  10. kymah
  11. kak mi
  12. amani
aku sgt x suke shopping kt hussein sbb orang ramai dengan keadaan yg pnas gile2 tuh..melyn kerenah org arb yg memg keje nyee mencekik duit orang melayu..hampeh tul laa org arb ni..keje nyee nk mnipu jee...seb bek laa ade abg aku yg memg phm perangai org arb ni..die laa yg bnyk tlg kitorg bile kitorg nk kene tipu..credit to abe muhaimin.tengs a lot...sbb ade die laa aku xde laa kne tipu sgt wlaupun ade laa sket2 kne tipu tp aku puas ati ar  xde smpy kow2 org arb tipu aku....

aku relaaaaa shopping kt shopping complex harga mahal2 dari kene tipu ngn org arb di bawah panahan terik mentari...at least kt shopping complex sjukkk jee manjang bdn aku...ngeee~membeli pun dgn sesuka ati sehingga terlupa duit dh habes..haha itulaa cik nazirahanim pabilaa die bergumbira menghabiskn duit..huahuahua...bkn sengaja nk hbskn duet tpi die TERLUPA ingatan sket bile die shopping..die budak bajet yg bnyk duet ar sedgkn duet die bkn bnyk pon..pdn muka si budak BAJET...

aku ske arini lagi-lagi cakp die suke arini sbb bnyk dh brg yg aku dpt bile g hussein..ni tgl bape2 brg je ag blm aku dpt..xtau nk bli ape sbnrnyee..xtau brg ape yg sesuai utk orang uh
xpelaa aku redha jee x dpt sume brg untuk org pnting tuh..bnyk ag tmpt len yg aku nk pgi kan...sbr jee laaa brg untk org pntg xkn kemana..insyallah ade laa kt kdai mne2 cme aku x brtmu jdoh ag nk beli brg tuh...
ckup-ckup 3-4 jam aku memg dh pent sgt2 dh..brg pun aku x lart nk bwk dh...buat muke pnt sket tnjuk muke seposen suh orang kesian, aku mntk abg aku tlg aku bwkkn brg bnyk2 tuh..die rela jee sbb die abg aku..sape ag nk tlg adik die kalau bkn abg kan..
aceeceee amik ksemptan tol mak cik ni.

sume mber aku dh jumpe brg masing-masing kitorg pun kuar la dri hussein tuh nk g cri teksi nk blik mounira..punyee laa sush nk dpt teksi..sume xnk g mounira sbb jalan zahmah..hatoii aku dh pnt gile2 dh tercungap2 bagai cipan x ckup nafas dh..seb bek laa ade pak cik teksi ni nk antrkn kitorg..alhamdulillah dptlaa kitorg blik ke umh..
mase teksi nk blaahh aku bg snyuman pling ikhlas kt abg aku sbg tnda terima kasih sbb tmnkn aku shopping.tanpa abg aku tuh aku mst terkapai-kapai dlm lautan manusia kt hussein tuh..rmai nk mati org kt ctuh..terima kasih sgt2.:)

balik jee dri hussein aku ade date plk ngn hussein..auwww nazira dh pndai date skang ek...huahua lawak cipan sengal ke hape...xde mknyee....
aku x sbr gile nk tgk hussein dlm adaMaya..
macho hbs ar die mlm ni..memg termimpi-mimpi laa aku ngn hussein tuh...
sygnyee die dh jd laki orang n bapak org dh..jgn nk perahsan laa cik nazirahanim.huh!
walaupun sangat penat tapi cik nazirahanim bahagia+seronok+gembira sebab barang untuk orang malaysia dh jumpe...
hussein u make my day!!
~awak membahagiakan saya~ 

notajaricomel : untuk abah,abe,kak lin adik tak jumpa brg sesuai ag..nt adik cri ag ek..

notakakikiri: HUSSEIN adalah nme tmpt untuk shopping souvenier,manakala HUSSEIN sorang ag adalah                      pakwe x jadi saye..dua-dua arini berebut-rebut membahagiakan cik nazirahanim..





7 comments:

Berd said...

aku rindukan ketam la. bukan hussein.

hazirah said...

huhu...
naz kalau baca tajuk je...mayi2 aku inagt syed hussein...hahahaha
kite kan skrg tgh demam adamaya..
huhuhuh

hari nie kami shopping sarak mall.

NaZiRa HaN!m said...

haah xpelaa..ketam ko hamek laa nk rndu ke nk wt hape ke aku amik hussein ek...hehe

mieza_zains said...

haa...berd2..

zie,korg shopping pe kt sne?

amboi cik nazirahanim..
"due2 berebut2 nak membahagiakan sy"??
btw,abg muhaimin spekah??

NaZiRa HaN!m said...

haha yelaa..2 hussein yg berebut-rebut laaa..sorg dlm tv sorg ag bg aku mlepskn nafsu shopping..ngeh..ngeh..
abg muhaimin adlah ank angkt mak aku merangkap abg angkt dan merangkap pak cik mushrif aku kalau aku nk g mne2..die diamanhkn oleh fmily aku tuk jage aku kt sni...

shafaf said...

jge yer...? ko egt x mak ayh maya pn nk suh ad org jge gk maya klo dyeorg pegi afrika... x kn x fhm kowt mksud tersirt... haha

NaZiRa HaN!m said...

haha ngarut nyoo laa mak cik nih sorey...mak ayh aku xdok eh mksd2 tersirt gtuh...