Sunday, August 29, 2010

debu kat blog

"fuuuhhh..fuuuhhh..tiup debu yang melekat kat blog"
"eh,eh dh bersawang dh blog aku sbb lame tak update"

ok itu kata-kata kaki blogger yang memang ramai peminat.memang orang tertunggu-tunggu kalau dia x update..tapi bagi aku ayat-ayat tuh macam bajet sangat la..bahasa nya macam berbunga-bunga kot..takpun bajet berbunga-bunga..ngeh..ngeh. kadang-kadang aku tak faham apakah orang tuh putus fius dia boleh nampak debu kat blog dia,pastu siap boleh nampak sesawang lagi.sedangkan aku ni dah 4 bulan tak update blog tak nampak pape pun.aku mula-mula bukak ni tercari-cari gak tapi x jmpa sebijik debu n sesawang pun..mungkin sebab aku rabun kot sebab tu tak nampak..

tinggalkan debu n sesawang tuh.tinggalkan perasaan tak puas hati aku dgn kata-kata tuh..

hanya nak ucapkan SALAM RAMADHAN  n SELAMAT BERAMAL..mungkin ucapan ini dah terlambat sebab puasa tinggal 10 hari je lagi tapi  10 hari terakhir dijanjikan lailatulqadar.malam yang lebih baik dari 1000 bulan.rebut lah peluang beribadah kepada allah dengan ganjaran yang berlipat kali ganda di dalam bulan yang mulia ini..alhamdulillah kita masih berpeluang berjumpa ramadhan pada tahun ini maka cari lah malam tersebut..insyaallah..

p/s : rasa tak puas hati itu hanya lah iklan semata-mata..kata-kata tu hanya rekaan aku je.takde kaitan dengan yang hidup ataupun yg dh meninggal dunia..

1 comment:

Said Saiful Fazli said...

slam singgah..leh sy follow blog ni?
trade link k..
www.aepull.blogspot.com