Thursday, March 25, 2010

"keistiqamahan"

blogger-emoticon.blogspot.com

mgu yg sgt sibuk...mgu yg aku x ckup tdo..mlm2 stiap 2 jam aku akn trbgun disebabkn kafein yg aku telan berkilo2 tuh..x telan kafein nt kang aku tdo awl soo berkilo2 laaa kafein memenuhi perutku...korang jgn wt cm aku kafein ni x elok weiii...

bygkan ade 3 xzam dlm 1 mgu....bygkn betapa pening nyee aku nk study utuk cover topik yg msuk xzam uh...

blogger-emoticon.blogspot.com

tapi aku bahagia sbb dgn ade xzam laa bru aku study..teruk kan aku nih??
bajet jd doktor ni sng ke??mcm nk jd kerani kt hspital er???
ilmu kene ade dlm kepala tp aku tiap kali nk xzam bru laa terhegeh-hegeh
tergedik-gedik nk bace buku...
woiii mak cik bile nk brubh??
smpy bile ko nk truskn perangai b*****k ko uh??

dah2,cuba brubh ek...
aritu berubh nk jd matang arini aku nk berubh jd pelajar yg belajar scr istiqamah!!

semoga dengan perubahan ke arah 'keistiqamahan' ini suatu ari nt aku berpluang utk mnyarung jubah graduasi dgn bangganyee..umi abah tgu kejayaan adik ek..



No comments: